maandag 15 juni 2015

Panda patroon online (gratis)

En ja... daar is de Panda.
 Mijn eerste All in One patroon.


Wat is ALL-in-one?

Vind jij het in elkaar zetten de vervelendste klus ondanks dat 

je dan resultaat ziet?

Dit is een all-in-one patroon! Het enige wat er wordt

 geborduurd is de neus. De rest is allemaal gehaakt!

Dus geen losse pootjes en oren.

 Alles haak je in elkaar… en je ziet er niets van. 

Wat heb je nodig voor deze Panda?
  • Kleuren garen voor je panda beer. Meestal zwart en wit, maar ach ja… je bent zelf ontwerper. Dus een roze/witte of blauw/witte panda moet ook kunnen!. (halve bolletjes zijn ruim voldoende. Dus leuk voor je restjes.)
  • Ik haak met haaknaald 2,0 mm. Maar als je iets dikker katoen gebruikt moet je je naald aanpassen. Je knuffel wordt dan ook iets groter.
  • 6 mm veiligheidsoogjes.
  • Borduurnaald voor het borduren van neusje.(het enigste wat je borduurt!)
  • En verder fibervulling voor de binnenkant.
Ben je er klaar voor?
 Ga dan naar mijn blog voor het patroon

Succes met haken!
 En laat je het resultaat aan me zien?

1 opmerking:

  1. Leuk hoor. Het is niet mijn favoriete bezigheid maar ik vind het ook altijd wel weer geweldig als ik m'n ami zie groeien tijdens het in elkaar zetten.... Beetje dubbel dus haha. Als ik mag kiezen dan toch liever zonder :D klaar is maar mooi gelijk klaar. Top! ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

h&m